středa 22. října 2014

Dřevěné domino se zvířátky

Vždycky jsem byla zastáncem dřevěných hraček. Sama jsem jich měla dost jako malá a stejně tak i pro Kubu jsem upřednostňovala ty dřevěné. Jsou pěkné, nadčasové a dlouho vydrží. A když děti odrostou, poslouží jako pěkná dekorace. Nablýskaným plastovým, co troubí a pískají jsem se vyhýbala co nejdéle, ale tu Kuba dostal houkací sanitku a tam zas traktor na setrvačník a přiznám se, že i já jsem do jeho sbírky pár kusy plastu přispěla. Je pravda, že dřevěná kolečka se tak pěkně nemotají jako ta plastová a řekněme si to upřímně, dřevo váží o dost víc než plast a tak když vám spadne plastové autíčko na hlavu, je to mnohem příjemnější než když dostanete tím ze dřeva.
Ale i tak, když můžu, sáhnu po dřevěných hračkách. Kuba se dostává do věku, kdy ho baví hrát různé hry a tak jsem neváhala a využila jsem nabídky od prodeti.cz a pořídila mu toto dřevěné domino s obrázky zvířátek od holandské firmy Primi Passi.
DSC_3049
Kuba byl z domina nadšen. Nikdy předtím domino nehrál tak jsme se s ním museli nejdřív seznámit. Vyskládali jsme ven všechny karty a ukazovali jsme si zvířátka, která jsou na nich vyobrazená.
DSC_3046DSC_3047
DSC_3052
A pak už jsme se pustili do samotné hry. Nehráli jsme to podle pravidel, ale rozprostřeli jsme obrázky na stůl, vybrali jednu kartu, kterou jsme dali doprostřed a hledali jsme zvířátka, která by pasovala na jeden nebo druhý konec.
DSC_3054DSC_3056
Kuba si hru náramně užíval a pořád opakoval zvířátka, která musí najít. Bavilo ho dělat z obrázků hada a chtěl ho mít co nejdelšího a nejzakroucenějšího.
DSC_3055DSC_3057
Myslím si, že domino je moc povedené. Je kvalitní a obrázky jsou pěkné. Nejvíc se mi líbí jak jsou karty s obrázky velké, dobře se drží a jen tak je neztratíme v našem chlupatém koberci.
Myslím, že se nám had povedl :-)
DSC_3059
Kubovi se domino moc líbilo a hráli jsme jej už několikrát. Dokonce si ho musel vzít i k babičce, aby ji ho ukázal.
Zatímco jsme si z Kubou hráli, Anička spala a tak jsme ji hlídali přes monitor.
DSC_3058
Na stránkách prodeti.cz najdete spoustu krásných dřevěných hraček pro děti všech věkových kategorií. A jelikož mám pro dřevěné hračky slabost, bude ježíšek nakupovat nejspíš zde… zejména mám zálusk na dřevěné puzzle, pexeso, didaktickou kostku, náklaďák převážející auta… no uvidíme, jestli bude ježíšek tak štědrý…
Otázka: Máte rádi dřevěné hračky? Kupujete svým dětem spíš dřevěné nebo plastové? A které preferují vaše děti?
Prohlášení: Tento produkt mi byl poskytnut zdarma výměnou za jeho recenzi. Všechny názory, které zde uvádím jsou ale pouze mé a nikým ani ničím neovlivněné. Na svém blogu uvádím pouze ty výrobky, za kterými si stoprocentně stojím a které mohu doporučit.

4 komentáře:

  1. Tak tuhle firmu neznám! Taky dětem moc ráda pořizuju dřevěné hračky, je to pro ně i pro přírodu přirozenější a když jim dřevěná hračka občas spadne na zem, nezničí se hned jako plastová. U nás teď ale mají kluci úchylku na dinosaury a ty se bohužel ve dřevě moc nevyrábějí :-) Ale na odkaz kouknu, i když už mám v pdostatě na Vánoce nakoupeno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty už máš nakoupeno??? Závidím!!!! A díky za komentář!

      Vymazat
  2. Taky pokukuji po dřevěných hračkách a na Vánoce malýmu určitě nějakou koupím.Takže moc děkuji za recenzi,usnadnila mi rozhodování a vyberu něco na Prodeti.cz.

    OdpovědětVymazat