pondělí 25. března 2013

Pozor: ZMĚNA!

Drobečky prochází velkou změnou a brzy se budete mít na co těšit. Současně s prvními narozeninami našeho drobečka Kuby došlo zatím pouze ke zrušení mého druhého blogu “Život s drobečkem” a přesunutí jeho příspěvků sem na tento blog. Udržovat dva blogy bylo na mě trochu moc a navíc blog o drobečkovi nebyl navštěvovaný tak moc jak jsem původně zamýšlela a tak jsem ani neměla motivaci na něj přispívat (tímto moc děkuji a omlouvám se všem, kteří jste blog pravidelně četli a doufám, že budete pro změnu navštěvovat i tyto stránky, kde vás kromě Kuby čeká i spousta jiných zajímavostí).

Kromě receptů, které neustále vyvíjím, zkouším, ochutnávám a fotím, tu budou právě i střípky z našich dnů s Kubou, jeho milníky, pokroky a vše na co chci mít v jeho životě vzpomínky, včetně jeho drobečků tedy jídla (jak jinak :-) ).

DSC_7146

Z časových důvodů už tu pravděpodobně nenajdete pečlivou fotodokumentaci přípravy jednotlivých jídel, na kterou jste byli zvyklí. Toho jste si ostatně už mohli u posledních receptů všimnout. Na tvoření receptů mám plus mínus jedno Kubovo spaní, které trvá někde mezi 45 minutami a 2 hodinami a nechci riskovat, že se Kuba probudí, když budu mít ruce zabořené v těstu nebo rozpálený olej na sporáku, zato krásně nafocené ingredience… :-). Doufám, že to chápete.

DSC_6537

Kromě receptů a Kuby bych sem chtěla psát i různé úvahy, postřehy, vše co mě zaujme a mohlo by zajímat i vás. Takže spousta věcí o zdravém životním stylu, sportování (hlavně běh a moje příprava na 1/2 maraton!!), jídle z poctivých surovin (real food) a prostě všechno co se mi zrovna honí hlavou.  Ale nebojte, žádné filosofování tu nenajdete. Po celodenní šichtě s naším drobečkem mám v hlavě především papání, hajání, kakání a taky brm brm, paci paci, hami hami tak na nějaké hluboké myšlenky nemám ani pomyšlení. Zároveň se předem omlouvám, kdyby nějaké mé pochody nedávaly smysl… :-).

Nejsem žádný odborník na život, proto píši jen o vlastních zkušenostech a o věcech, které pro nás fungují, ale budu moc ráda, když mi v komentářích zanecháte váš názor či zkušenost s probíranou věcí. Nebo mi napište, o čem byste si chtěli přečíst nebo co vás zajímá a já se pokusím vašim přáním vyhovět.  Zatím mám pár nápadů (zatím teda pouze v hlavě) na témata, která se pokusím co nejrychleji zrealizovat, ale věřím, že se další brzy vyvrbí.

DSC_7202

Původně neměly být drobečky blog výhradně o vaření a pečení, který se z něj postupem času stal a ani teď se nechci ubírat jedním směrem. Sama jsem zvědavá jak se blog vyvine a jak bude vypadat za čtvrt či půl roku. Jsem z toho trochu nervózní a na druhou stranu se moc těším co nám všem blog přinese.

Doufám, že budete ze změny drobečků nadšení stejně jako já a že i nadále zůstanete mými věrnými čtenáři, protože jedině vy mě motivujete k dalšímu psaní. Jsem otevřená kritice (i negativní) tak se nebojte a určitě se ozvěte, když se vám nebude něco líbit (buď do komentářů nebo na email: drobecky.blog@gmail.com).

DSC_6887

Časem se můžete těšit i na změnu vzhledu blogu, aby více vystihnul jeho obsah a třeba i facebookové stránky (!!). Uvidíme jak to všechno půjde :-).

Díky za přízeň a brzy se těšte na další recept na narozeninový dort pro Kubu II. (tentokrát hříšně čokoládový!!).

19 komentářů:

  1. Tak ja se tesim:-))tvoje verna ctenarka.
    Ja bych si rada pocetla,jak jsi se dostala po tehotenstvi zpatky do formy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu si a určitě zařadím do příspěvků. Díky za tip!

      Vymazat
  2. Těším se na rozmanitější podobu blogu! :-) Moc ráda si přečtu o Drobečkovi i dalších drobečcích, stejně jako čemkoli dalším. Zejména mě momentálně, jako čerstvého adepta na běhání (zatím jsem byla jednou a málem jsem umřela),zajímají tvé běžecké postřehy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, o běhání tu bude spousta článků tak tě snad něco z nich zaujme. K tomu tvému prvnímu běhu ti gratuluji a rozhodně to nevzdávej, bude to už jenom lehčí :-).

      Vymazat
  3. Super, moc se na novou podobu blogu tesim, stejne tak i tvoje ruzne postrehy z materstvi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším a jsem zvědavá jak se to vyvine.

      Vymazat
  4. Já jsem zrovna druhý blog četla, ale stejně tak tento, takže mi vůbec nevadí, že je to 2v1;) naopak se těším i na tvé úvahy, i na přípravu na maraton, jelikož běh je i můj koníček;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, jsem ráda, že se z běhu stává docela oblíbený pohyb. Bála jsem se, abych články o běhu neunudila většinu čtenářů.

      Vymazat
  5. I když jsem nepřispívala, tak jsem Drobečka ráda navštěvovala a milovala jsem tvoje články (a fotky) o něm :) Píšeš poutavě, takže o čemkoliv to bude, určitě to bude super! Těším se na další články :)

    Janča

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že drobečky budou i dorbečkovi Kubovi, protože "jeho" stránky jsem trochu zanedbávala, ale tvůj styl psaní je vážně skvělý a každého vtáhne do děje, takže i kdybys psala o tom, že jsi spálila vodu na čaj (čemuž nevěřím :-)), tak z toho bude trhák :-)
    A z Kuby je tedda už pořádné chlapisko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madlo, jsi úžasná a moc děkuji za krásný komentář! Já si zase myslím, že tvůj blog je naprosto perfektní, strašně vtipný a vždycky se u tvých článků zasměju. Měla bys vydat knihu, protože by to byl bestseller!
      Myslím, že změna blogu bude dobrá. Jsem z toho trochu nervozní, ale věřím, že to dobře dopadne! Díky za přízeň a doufám, že úspěšně bojuješ s RA. Bratr ji má taky a je to mrcha!!

      Vymazat
    2. Doufám, že mrcha je RA, ne bratr :-)

      Vymazat
  7. co založit místo facebooku pinterest? nebo instagram..obojí má tu výhodu, že u toho nemusíš moc psát, fotka hovoří za vše..ale to je jen nápad..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, jen mi s tím musíš pomoct, protože vůbec nevím jak to funguje.

      Vymazat
  8. Tvoje stranky pro me byly prvni inspiraci na zdrave vareni..urcite se tesim na novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší a doufám, že se ti novinky budou líbit :-).

      Vymazat
  9. Oba blogy jsem poctivě četla, Drobečky jsem objevila už asi před dvěma roky a docela dost vašich receptů (hlavně sladkých) jsem vyzkoušela, většinu z nich i opakovaně. Těším se na vše další.
    Věra

    OdpovědětVymazat