sobota 4. února 2012

Překvápko!

Před pár dny jsem na jednom milém blogu (KaTaMaV - radosti všedních dnů) našla překvapení!

Dostala jsem totiž ocenění!


Popravdě jsem to vůbec nečekala. Za prvé ani nevím, že nějaké takové ocenění existuje a za druhé jsem netušila, že bych mohla se svým blogem o zdravém jídle někoho zaujmout natolik, že bych za to byla oceněna :-). 

Každopádně moc a moc děkuji a slibuji, že se budu snažit dále inspirovat svými recepty!

Toto ocenění má také svá pravidla, která jsou v kostce následující:
1. Na svém blogu zanechej odkaz na blog, který ti ocenění udělil.
2. Poté vyber 5 blogů, které chceš ocenit, přičemž tyto blogy nesmí mít více jak 200 čtenářů.
3. Informuj oceněné o jejich ocenění.

Po dlouhém bádání a přemýšlení a bezesných nocí :-), jsem vybrala následující blogy, které bych chtěla ocenit: 

  1. U Madly nejen v kuchyni - kromě vynikajících receptů mě Madla vždycky pobaví svým humorem a historkami z rodiny. Teď se pustila do výroby chlebů tak se na její blog určitě koukněte!
  2. Sáši blog - vynikající recepty, nádherné fotky (jako fakt úžasný!!) a postřehy všedních dnů. Určitě stojí za to navštívit!
  3. Catalina peče - Catalina mě nepřestává fascinovat svými výtvory! Bude teprve maturovat, ale co dokáže s těstem je hotová balada! Jestli jste ještě u Cataliny na blogu nikdy nebyli, ani nevíte o co přicházíte!
  4. Meg v kuchyni - Její recepty jsou rychlé, jednoduché a hlavně vynikající! Naposled jsem zkoušela její budapešťskou pomazánku a sklízela jsem doma obdiv! Fakt super blog!
  5. Hříšně dobrý blog - Lucie má na svém blogu recepty podle mého gusta - nebojí se nevšedních surovin jako třeba jáhel nebo dýně :-). Její recepty jsou mnou ověřeny. A taky úžasně fotí! 

Tak tady to máte! Jestli alespoň jeden z těchto blogů neznáte, určitě se na ně jděte kouknout. Jsem přesvědčená, že vás nadchnou stejně jako mě. 

Otázka: Které blogy rádi navštěvujete? Je nějaký, který bych rozhodně měla navštěvovat? Poraďte!

7 komentářů:

  1. Gratuluju k ocenění, rozhodně zaslouženému! Znám moc dobře čtyři blogy, teď už vlastně pět:) Díky za objevení dalšího super blogu - Sáši. Teď se ho chystám pořádně prozkoumat. Díky Madle jsem zase objevila tento blog. Za sebe bych doporučila ještě www.dulce-de-leche-blog.com s úžasnými recepty a hlavně fotkami, pak mlsnakocka.blog.cz nebo luciedvorakova.blogspot.com. Všechny navštěvuju pravidelně a rozhodně jsem nikdy nelitovala:)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, no to mě těší! díky. Zítra pošlu dál!

    OdpovědětVymazat
  3. Oli: díky za skvělé tipy, některé uvedené blogy také znám a pravidelně navštěvuju!

    Saša: Nemáš vůbec zač! Těším se na další tvoje příspěvky!

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, moc (opravdu moc!) děkuju za ocenění, velmi si toho vážím!

    OdpovědětVymazat
  5. Catalino: Vůbec nemáš zač! Tvoje recepty jsou pro mě naprosto inspirující a nevím, kdo jiný by měl ocenění získat :-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak se mi ztratil komentář, který jsem tu hned po zveřejnění tvého krásného ocenněí napsala, takže píšu znovu. Ještě ti hrozně moc děkuju, ohromně mě to těší a budu se snažit, aby tě můj blog pořád tak bavil. Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Madlo, tvůj blog je naprosto super a moc se mi líbí jak máš nad vším nadhled a nenecháš se ničím stresovat (nebo to tak aspoň z tvého blogu vypadá) :-). Prostě pohoda blog!!

    OdpovědětVymazat